Huh..!

Japp, är nu hemma från Nagu (Kårkullajobbet) där jag var över natten, och från en danstimme. Försöker just nu lugna ner mej för att inte vara gråtfärdig och på dåligt humör om lite mindre än en timme då jag ska hålla lektion för de rytmiska gymnasterna. Vi gjorde alltså lyft på dansen just och jag föll raklång på mage från kanske 1½ meters höjd. Jag ska liksom ”ligga i luften” på rygg så att tre andra lyfter mej på raka armar och vikten sviktade lite så jag gjorde ett halft varv och hamnade på mage? Kan fortfarande inte förstå att det egentligen inte gjorde ont då jag föll, men fick bara en sån chock att jag började gråta… Oivoi. :D Superdålig google-bild nedanför, men typ så.

Annars ska jag alltså idag hålla en danslektion och så har vi ännu normal danstimme på kvällen, hoppas den går lite bättre än förmiddagens…. Hejdå!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

