Favoriter just nu

Detta var också ett önskeinlägg, känns som om jag spammar lite med dem just nu men kanske det inte är så farligt. Ämnena är ju ändå ganska varierande och så blir det av att blogga två gånger om dagen, vilket jag på något sätt tycker känns mycket aktivare än bara en gång varje kväll. :D

Här är alltså ett par av de senaste låtarna jag har lagt till på min iTube-lista på telefonen.

Ojdå, det blev många, men jag ville inte välja bort en del heller för då får man ju ingen helhetsbild… Ganska varierande ändå, men märker att jag har fastnat lite på ”festmusik” fast jag egentligen gillar allt. Sedan känner jag att jag måste förklara mej lite gällande Stevie Wonder-låten då den är så random i mängden. :D Den har jag lagt till listan eftersom vi skulle spela den med bandet (wtf!?) så jag tänkte att jag behöver lyssna på den, och mitt i allt har jag börjat gilla den. Japp, annars var detta det senaste, annars lyssnar jag ju mycket på radio och gamla CD:n osv.

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

