Något jag ser fram emot

Ett önskeinlägg från frågestunden var att berätta om något jag ser fram emot just nu. Tycker själv det passar in bra nu, då det bara finns ett par säkra saker i framtiden…

Något jag såklart väntar supermycket på är vår abiresa till Cypern. Vi åker om jämnt två veckor idag och jag är ganska så säker på att det kommer att bli en superlyckad resa! Älskar att vi är så många som åker till samma område och har bara en så bra känsla av allt! (Gällande detta funderar jag över om jag ska ta med datorn eller inte, skulle vilja testa på att blogga varje dag och inte bara lägga upp några fotobomber då jag kommer hem…) Turist – javisst liksom här nedanför, från Annicas och min resa till Dubrovnik, Kroatien i maj förra året. Blir svårt för årets resa att vinna denna säger jag bara. :D

IMG_2127

Nästa stora grej är att äntligen få sätta på sej studentmössan den 31 maj. Behöver knappast berätta något mer om den saken, kommer ju bara att kännas underbart att få gymnasie-kapitlet avslutat. Bilderna nedanför är på Ingrid och tänkte visa dem för att det är ungefär så jag har planerat ha håret under studenten. Vet att det är ganska klassiskt, men så är ju nu min klänning också (ja, ska visa den också ännu). Är dock inte helt säker på om det är så jag vill ha det ännu.

Ingrid student

Inträdesprovet till juridiska i Helsingfors är den 11 juni, och det jag väntar på där är ju nästan att det ska vara över. Då kommer jag äntligen vara fri från ”borde läsa”-känslan för en tid. Nu läsaläsaläsa, måste få mej själv att förstå att jag faktiskt måste göra det! Bilden nedanför är hissaläsning inför skrivningarna.

IMG_3299

Dessa var de viktigaste grejerna. Vad som kommer hända sedan har jag ju absolut ingen aning om. Känns så konstigt att inte ha någon aning om vad framtiden hämtar med sej, haha. Men påriktigt, vet bara dessa datum och sedan får vi se vart jag hamnar…

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

