Loppu – slut

Blev inget bloggande igår eftersom vi med ett par lärare och elever for till Harrys för att sitta och chilla en stund efter gårdagens sista föreställning. Ganska roligt att sitta i en pub med lärare man haft sedan man var typ fyra år, haha. Mest sorgligt med att föreställningarna är slut tycker jag nästan är att jag inte får vara lika mycket med alla söta små barn mer…

Idag har jag varit på jobb på en Kårkulla-avdelning i Nagu. Var lite nervös då det var första ”ordentliga” gången, men tyckte sist och slutligen det gick riktigt bra. Annars har jag inte riktigt fått något gjort, försökte läsa lite och så har jag kollat på utbildningar. Det var något som gjorde att jag klickade bort alla utom en och dit får man söka ända till 30.4 så skjuter upp det lite ännu.

IMG_4951 IMG_4953

Lite halv-föreställningssmink-bilder här. Ska nu gå och sova, hejhej :)

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

