De två senaste dagarna

Igår kväll stärvade vårt Internet igen helt, så därför kunde jag inte blogga. Jag var som sagt på en arbetsintervju på morgonen. Hade en riktigt bra känsla, det var först en kort gruppdel och de andra verkade också fast hur trevliga osv. Berättar mer om grejen om jag kommer vidare eller får jobbet (vet inte riktigt hur rekryteringen fungerar). De sa att vi får veta inom två veckor, iiks!

Annars läste jag i bibban en stund, hade sångövning och Aldogaföreställning, vilket nästan börjar kännas som rutin. Nedan gårdagens lyxstund, kaffe och chokladnötter, godaste som finns. ♥

IMG_4942

Idag har jag igen läst i bibban, skatterätt känns omöjligt att förstå men förhoppningsvis blir det mer förståeligt efter ett par genomläsningar… På eftermiddagen har vi varit på stan med mamma och sökt klänningar till oss inför min student och äntligen hittade jag min! (eller ja, vi båda hittade våra :D) Prövade många och ett par var helt bra, men då mamma satte fast den ena kändes det bara rätt, så det var inte svårt att välja direkt. Ska ta några bilder senare, hihi. Blev i varje fall en överraskande klassisk studentklänning om man kan säga så. Godnatt!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

