Frågestund

Har funderat på att ha en frågestund en tid och tänkte att jag testar nu. Tvivlar på att någon ställer frågor, men det skadar ju ingen så. :D Om jag har något att svara på tänkte jag att jag publicerar inlägget om ungefär en vecka. På samma gång frågar jag om nån har några önskeinlägg jag kunde skriva nu då jag i varje fall inte borde ha så mycket annat för mej än att läsa och ha föreställningar..?

IMG_4662

Alla bloggare har ju frågestunder så nu vill jag också, hihi. Kör hårt, blir ju glad om jag får någon fråga, så om absolut vad som helst! :)

♥: Hedda

5 thoughts on “Frågestund

  1. Favorit dans av dom alla ni gjort? Varför?
    Ett land du absolut vill besöka och ett land du absolut inte vill besöka + motiveringar?
    5 saker du alltid bär med dig i väskan?
    Ett yrke du aldri kunnde jobba med?
    5 bra egenskaper hos dig och en dålig?
    Önskeinlägg: favorit klädesplaggen, musik du lyssnar på just nu, något du ser framemot?

  2. Har 2 frågor! Otroligt bra blogg du har!
    1.Är du nöjd med din kropp? 1. Vad är din högsta dröm i livet?

  3. Vad var det roligaste under hela gymnasietiden? Hur vill du ha livet efter gymnasiet? Vad kostade er abi-resa och vad ska ni göra? Vad har du för tips inför studentskrivningarna? :)

Tack för kommentaren! ♥

