En vardaglig dag

Ska helt just ta och släcka och gå och sova, men bloggar en sväng före det. Idag tillbringade jag förmiddagen i bibban och läste vidare på inträdesprov. Var också via ett gym dit jag via en sorts reklamgrej och Aino fått ett 60 euros presentkort, så hämtade det. För 60e valde jag att få fyra gratisgånger på gymmet, jag får välja mellan salen och grupptimmar, men tror nog det blir grupp för min del då jag verkligen är helt ute och cyklar gällande självständig gymträning… :D

Mot kvällen hade vi Aldogaträningar, först var jag där som lärare och sedan ännu som elev, lite underligt. Hä ett par bilder jag knäppte på morgonen före jag gick in i biblioteket. Snart är det tillräckligt varmt för att sitta länge och läsa ute, härlig tanke!

IMG_4856 IMG_4858 IMG_4863 IMG_4864 IMG_4865 IMG_4869

Morgondagen består av genomgång av hela pjäsen, vilket kommer att ta nästan hela dagen eftersom det är den första gången, och för kvällen har jag lite mysplaner medan andra festar loss på PSG-fest ;) Godnatt!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

