En dag i Helsingfors

Vårt internet fungerade inte alls igår eller idag på morgonen så har därför inte kunnat blogga. Igår hade jag ändå en väldigt trevlig dag i Helsingfors. Vi for tidigt på morgonen och kom hem på eftermiddagen, men hann ändå skaffa inträdesböcker (i mitt fall för 240 euro… ♥), kolla runt på stan, t.o.m. köpa något smått och luncha. Jag var riktigt glad att Sara ville följa med mej så jag inte fick en tråkig fram-och-tillbaka-resa till Helsingfors ensam.

IMG_4815 IMG_4816

Jag hade tänkt mej att jag skulle ta en massa fina bilder från huvudstaden men så blev det ju ändå tyvärr inte. Här i varje fall från vår lunch-stund. Hej då så länge, ska blogga skilt om idag känner jag för. :)

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

