Sista lovdagen ungefär

En riktigt bra dag igen, så är det då man har lov. Nu är det ändå slut på det sköna då jag imorgon ska till Helsingfors med Sara för att hämta mina inträdesböcker (och kolla runt lite annars bara). Egentligen är det nog nästan lite skönt att få något man ska göra i vardagen och inte bara slappa runt.

Idag har jag alltså igen varit i Åbo. Vi fick äntligen överenskommet om en dag som passade Antonia, Myyri och mej så vi kunde gå ut och äta, vilket var Myyris 18-årspresent. Hon fyllde år i december så det har skjutits upp lite… Det var i varje fall hur mysigt som helst, först lunch på Blanco och sedan kaffekalas på Art. På eftermiddagen och kvällen har jag varit på dans- och sångövning inför Aldoga och då vi hade en lite längre paus var Cassandra och jag och rea-shoppade i Seppälä som snart ska stänga. Jag hittade faktiskt några grejer som jag är riktigt nöjd med, och som var superbilliga.

IMG_4807 IMG_4808 IMG_4809 IMG_4812 IMG_4814

Några foton från idag, och jag vet, texten blir varje dag lite onödigt lång men så är det. Imorgon till Helsingfors då, riktigt kul fast jag startar 6.30… Godnatt!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

