Sweet nothing in my ear

Det blev en hemmakväll med lillebror idag, vi spelade lite bordsspel och xbox, nånting jag är löjligt dålig på.. :D Till sist såg jag ännu en film, Sweet nothing in my ear. Den var vacker om man kan säga så, men kanske inte så ”wow” den kunde ha varit. Trailern tycker jag är lite löjlig och dålig och visar inte riktigt hurdan filmen är, men här är den i varje fall.

Förövrigt har jag nu satt in min slutliga ansökan för universitet, helt sjukt. Jag ska ännu söka in till ett par skolor i Sverige också, det känns som om jag mitt i allt hittar en massa intressant där så vi får se hur det blir. Godnatt!

♥: Hedda

One thought on “Sweet nothing in my ear

Tack för kommentaren! ♥

