Lördag

Har ingen veckoslutskänsla alls faktiskt, lite synd kanske men inte lika farligt med tanke på att jag kommer att vara helt obunden av veckodagar under hela våren, om man inte räknar med hobbyn då. Idag har jag i varje fall varit på en liten visit hos Antonia och sedan det som börjat bli en lördagsrutin – kört till Korpo för att hålla danskurs. Idag var den sista gången och jag tycker nästan det är lite sorgset. Jag har tyckt massor om att hålla kurserna (sista i Pargas också nu på torsdagen) och så tar det bara slut mitt i allt. Å andra sidan har jag nu mina vårlördagar helt lediga, vilket också är ganska skönt.

IMG_4777

IMG_4782

Jag köpte lite tikkarin åt danseleverna sista gången till ära. Andra bilden från ett försök att chilla och läsa bok på färjan, lite sommarkänsla.

Hade igen bara en hemmakväll som igår och som typ hela tiden den senaste tiden, riktig kotiråtta-period tydligen, haha. Kanske den försvinner snart. :) Godnatt!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

