”Shake your body down to the ground”

Hade en riktigt kul kväll igår, vi var alltså ett gäng tjejer hos Sofie och åt, drack och pratade. Mysigt, tack så mycket! 12-tiden drog vi ut till Forte och var där i ett par timmar tills Annica och jag gick till henne. På morgonen hade jag väckning 10 för att hinna till Pargas på sånglektion, som jag på bussen fick veta att är inhiberad. Nå, nu har jag i varje fall ett par timmar på mej hemma före jag ska på dans. Passade på att börja städa mitt rum. Fick just sålt ett par skolböcker och så borde jag fundera vad jag ska göra med alla mappar av papper från hela gymnasietiden, hihi :)

IMG_4745

Var inte riktigt på fotograferingshumöret, haha. Ska kolla igenom telefonbilderna senare och se om där finns något publicerbart. Nu tillbaka till städandet. :)

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

