Veckoslutet

Hej!

Min fredagkväll blev en skön länk och efter det bastu och lite TV. Hade nog lite beslutsångest om jag skulle ut som många andra, men tror nog det var ett bra att stanna hemma. Både lördags- och söndagsförmiddagarna har gått åt till att repetera tyska-grammatik med mamma, hon har lärt mej lite nya regler osv. som jag tror kommer att vara riktigt bra imorgon. På lördag eftermiddag/kväll körde jag som vanligt till Korpo för att hålla danskurs och blev igen bara hemma efter det. Nu på kvällen har jag haft egen danslektion.

Hade redan gjort det här collaget inför Lauras födelsedag som var på torsdagen, men märkte just att jag aldrig gjorde inlägget. Så alltså, grattis i efterskott fina, och här några bilder från högstadiet.. ;)

PicMonkey Collage Laura

Riktigt mysigt alltså, men eftersom skrivningarna imorgon är slut (!!!!!!!) även för min del blir det tjejkväll och sedan utgång. Jag hoppas verkligen att jag ska få all stress ur mej (eller åtminstone det mesta) under den inkommande veckan så jag kan köra hårt med inträdesprovsläsning sedan då böckerna kommer ut. Ha det så bra! Godnatt!

♥: Hedda

2 thoughts on “Veckoslutet

Tack för kommentaren! ♥

