Fredags-Fontana

Tänkte redan skriva att jag hade min sista skrivning men så var det ju inte alls. Har ännu tyskan kvar på måndag, men skulle säga att den största pressen ändå är över. Jag är inte nöjd med hur hissan gick idag, kändes som om jag inte kunde svara fullständigt på någon fråga. Mest är jag ändå lättad över att ”skrivningarna är slut” nu. :)

Satt igen ett par timmar i skolan eftersom jag redan var färdig halv 2-tiden och efter det gick Martina och jag till Fontana för varsin panini. Vi satt faktiskt ute! Hihii, våren kommer!

IMG_4743

Då jag kom hem just blev jag bara på dåligt humör mitt i allt, tror själv att det har nånting att göra med att stressen släpper. Många är på väg ut ikväll, men jag är helt slut och dessutom borde jag ta mej till Åbo och hitta sovplats osv, vilket bara känns jobbigt nu. Betyder tydligen att jag inte har lust helt enkelt, får ta utgången nästa vecka eller nånting. Tänkte faktiskt testa fara ut och springa en sväng nu, typ en månad sedan sist..?

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

