Torsdag

Hejsan!

Idag skulle vara den sista superaktiva läsningsdagen inför hissan, men jag var bara helt ofokuserad hela dagen. Störande… Nå, har i varje fall läst en del och ska ännu bläddra igenom repetitionsboken fast klockan är mycket och ”man inte borde göra det”. Dessutom blev jag frågad om jag vill vara vikarie på en danslektion idag så har varit där, så var jag till butiken och kollade en bit av brors handbollsmatch. Annars inte så mycket. Ja, vi fick veta lärarens bedömning av samhällsläran och jag har ett starkt E, 33 poäng! Jag var så glad och lättad att jag hade lust att börja gråta ungefär (stressen som bara samlar sej eller vadå? :D). Bara hissan imorgon och så tyskan på måndag kvar då, härligt!

Lite matbilder och brodern här.

IMG_4727 IMG_4737 IMG_4740

Godnatt och så håller vi tummarna för imorgon igen!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

