… knowing you´re shit

Japp, fredagens engelskaskrivning gick superdåligt. De flesta verkade tycka att det var ett svårt prov, men jag tänkte att det väl inte kan ha gått såå dåligt ändå. Räknade mina poäng samma kväll och fick en chock. Så många fler fel än jag nånsin har fått i en övning. Blev själv helt förundrad över hur ledsen jag faktiskt blev av att bara en enda skrivning gick dåligt, men jag hade väl förväntat mej att det ”automatiskt” borde gå bra.

Nå, före poängräkningen var dagen helt mysig. Satt igen i skolan i ett par timmar och for sedan på kaffe med Sara och Annica.

Igår, på lördagen, hade vi danstävlingar eller vad man ska kalla det. Vi kom på att det nästan säkert är den sista tävlingen vi deltar i med vår kära grupp vi dansat med sedan alltid. Lite sorgligt. Danserna for väl helt bra, det är bara någon som kommer vidare och det får man i såfall veta om senare. På eftermiddagen/kvällen körde jag sedan till Korpo för att hålla danskurs som vanligt.

Knäppte några vardagsbilder igår, så typ ”min dag i bilder”.

IMG_3674

Käre gruppen, bild av Cassandra

IMG_3685

Samma, Hansus bild

IMG_4650

Lyssnade på föreläsningar om världens historia då jag körde till Korpo :D

IMG_4654

IMG_4658 IMG_4660 IMG_4664

Fredagenkvällens sinnesstämning

IMG_4665

… och lördagens :D

IMG_4669

På hemvägen

Idag ska jag bläddra igenom matteböckerna inför onsdagen och kanske plugga i mej nån uppgiftstyp jag inte kan. Har inte tänkt satsa på matten egentligen eftersom jag inte behöver den till mina ansökningar, men vill ju inte skriva ett A för det då jag t.o.m. har läst lång matte och bytt till kort… Påminnelse till mej och alla andra: kom ihåg att föra MAOL:s och räknaren till skolan på måndag eller onsdag..! Hade helt tänkt glömma det, men därför måste jag öva det jag tänker idag.

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

