”Jag skulle inte ens va hälften utan det jag gör”

Blev ingen läsning ännu sen heller, ojdå. Rensade bilderna klart och redigerade lite. Alexandra Wärn har alltså fotat med min kamera, och jag har redigerat dem. :)

Plockade ut en del av massan bilder, här är första hälften jag tänkte lägga upp till bloggen. Musikalen handlade alltså om Jessica (Andrea), en dansande flicka som har turen att komma in på en konstskola i Hollywood, men där stöter på en del problem. Min roll var hennes kompis i Hollywood, Sarah, en ganska snäll tjej som ville stå upp för sin kompis.

IMG_4262 IMG_4287 IMG_4334 IMG_4346 IMG_4372 IMG_4398 IMG_4409 IMG_4423 IMG_4430 IMG_4444 IMG_4446 IMG_4464

En tid ångrade jag lite att jag var med i musikalen då jag tyckte att övningarna gick trögt, det inte blir bra osv, men till sist var det ju nog superkul ändå, så jag är nöjd :) NU läsa, hejdå!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

