Happy!

Tänkte att jag ska fota böckerna jag läst hittills till bloggen och blev så glad! Tycker det har kännats så slött på senaste tiden, men då jag såg den lilla högen insåg jag att jag ändå faktiskt har gjort mycket redan. Dessutom är det ännu en och en halv vecka tills skrivningarna ens börjar. Fick hoppet tillbaka lite :)

IMG_4206

Annars har dagen varit riktigt skön, har läst hemma, varit på kaffe med Antonia och Myyri, läst lite till och så varit på en kort sång/dans-övning. Nu slappar jag med skön musik, t.ex. den här låten, och tänkte se om jag hittar något till jobb att söka inför sommaren… Pratade i telefon med Annica i morse och känner att jag kanske borde söka lite fler, haha. Hejhej, ha en bra kväll och godnatt!

♥: Hedda

One thought on “Happy!

Tack för kommentaren! ♥

