”I say slow it down”

Åh, har haft världens slöaste dag. Hade redan svårt för att stiga upp, och då jag skulle läsa höll jag på att somna. Gav upp och har allt som allt sett kanske fyra eller fem avsnitt av Criminal Minds idag… Läsningen står ganska stilla med andra ord, och det känns som om skrivningarna är helt snart. Hjälp…

Jag kom igång med dagen först på kvällen då jag höll MBI:s danskurs. Tyckte det var riktigt roligt och då jag väl var i gång gjorde jag ännu lite muskler hemma. Lite roligt att jag är svettigare än alla elever där, men jag visar ju allt hela tiden också.. :D

Imorgon har jag en kaffedejt med dessa två att se fram emot i varje fall. Måste kanske börja dagen med att gå ut och gå för att undvika insomningsproblemet då jag läser också. :D

IMG_3921

Ja just det, tänkte nästan glömma att vi fick veta de preliminära bedömningarna i textkompetensen idag, och jag tycker att det allmänt sett hade gått ganska dåligt för hela årskursen. Var inte själv heller helt nöjd med mina 13 sammanlagda poäng då jag fick så mycket bättre i prelin, nog för att jag hade förväntat mej en försämring… Hoppas bara att nämnden höjer och att hela landet har skrivit dåligt, haha. Godnatt!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

