Superkul

Försökte blogga igår kväll, men mitt i allt ville inte nätet samarbeta alls och till sist kunde jag inte ens öppna bloggen. Hade faktiskt redan gjort ett ordentligt inlägg och så försvann allt, superkul.

Nånting som påriktigt var superkul var torsdagen då vi firade bästa Ronjas 18-årsdag. Vi började med ett viktigt första alkoholköp i butiken och lite förfest hos mej och körde sedan via Harrys och till eventet ”Viva Las Turku” i Börs. Jag var chaufför och drack bara vatten men hade ändå superroligt så är lite extraglad över det! Dessutom börjar jag känna mej mycket friskare nu, helt super eftersom jag måste ha ork både till att läsa och en massa annat den inkommande veckan.

Igår var hela dagen ändå superslö, gick och sova 5.45 på torsdagen så steg upp sent och blev och degade framför TV:n största delen av dagen. Lite likande idag, men har ändå fått läst riktigt bra nu på kvällen. Dessutom vann ju Finland brons i OS så var riktigt glad att jag kollade just slutet av matchen. Satt där och var tårögd tillsammans med spelarna vars sista landslagsmatch det här var, kände mej lite fånig men sånt är det, inte direkt ovanligt för mej :D Vinsten var i varje fall superkul! (lol)

Fick ändå ett härligt flyt i läsandet nu på kvällen, läste just 2½ timme i sträck :) Har lite att komma ikapp gällande mitt lässchema så får fortsätta likadant imorgon.

Här en bild på födelsedagsbarnet som försöker dricka sin ”Matkamiehen surma” i Harrys.

Ronja födis

Tänkte ännu fortsätta läsa lite idag, fast klockan redan är över 12. Har märkt att jag är mycket effektivare på kvällarna så fast det känns lite omvänt att plugga om Kalla kriget på en lördagkväll så är det så det får bli nu :D Godnatt!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

