Den gångna veckan

Blev uppe ända till 2 på natten igår och läste till slut Labyrint 2-boken, alltså hissakurserna 3 och 7. Hade inte ens lust att sluta egentligen så tänkte att jag ju lika gärna kan läsa vidare och sova längre istället. Nöjd så :)

Idag har jag läst lite, äntligen satt upp gardinerna i mitt rum (tog inte alls länge.. :D) och dragit rytmisk lektion. Är riktigt glad att vi har sportlov från kvällens dans, blev ju andfådd och helt slut bara av att visa lite rörelser. Inte helt frisk ännu alltså… Tänkte försöka läsa riktigt ordentligt nu ännu, läser ju tydligen bäst på kvällarna så. Tar kanske en paus och kollar gårdagens Putous eller något annat program om jag blir allt för uttråkad

IMG_4182

Dessa piggade upp min sjuklings-läsnings-vecka, lyckades faktiskt spara på dem i ganska många dagar, haha. Den fina skålen fick jag av Annica till julklapp. :)

Ha en bra start på veckan, och njut av skolan, hehe ;) Själv ska jag försöka bli frisk och pigg, har ganska mycket musikal, dans osv. nästa vecka så.. Hejdå!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

