Läsning –> resfeber?

Har äntligen kommit igenom den nästan 400 sidor tjocka Labyrint 1-boken, alltså kurs 1 och 2 i hissa. Planen är att läsa den sista halvan, alltså det jag har kvar av Ekonomikunska också, bara för att komma ifatt mitt ”lässchema” och för känslan att få en till bok klar, då den ändå är så tunn.

Sedan tänkte jag ännu försöka orka städa lite, mest plocka undan saker och kanske dammsuga lite, så jag har en bättre känsla av min äregäst Ronja (18 år imorgon!!) och Cassandra, som åtminstone ska hit imorgon. Kvällen tror jag får bli en överslapp TV-kväll så jag försöker slappna av och typ tillfriskna ännu lite till. :)

Rubriken: Har fått värsta resefebern av att läsa den här hissaboken, haha. Kanske lite av bilderna och sedan att man får en bättre historisk helhetsbild. Det där lät supernördigt, jag vet, men det är ju roligt att läsa då man börjar knyta ihop alla händelser i ”tid och rum” liksom, haha. :) Lite googlebilder här då, har redan varnat om dålig bloggning… :D

Rom

Venedig

Novgorod

London

T.ex. dessa… Men tur som det är ska vi hit om bara två och en halv månad !!!

Gillade dessa bilder och de var små så de får nu hållas så, annars blir de så ful kvalitet. Men i varje fall, abiresa till Limassol, Cypern! Wohou!

Back to studying… –>

♥: Hedda

2 thoughts on “Läsning –> resfeber?

Tack för kommentaren! ♥

