”Vem är man om man blundar?”

Som sagt har min kväll gått ut på lite mer läsande (blev allt som allt lite över 170 sidor idag) och så kollade jag på TV. Såg en film, ”Den nya människan”, som visats på TV för en tid sedan, Criminal Minds och Voice of Finland.

Filmen var riktigt bra tyckte jag, eller liksom sådär annorlunda eller så. Så lite som jag kollar på filmer påstår jag nog mej inte ha några vettiga åsikter men, haha. Handlade om en lite enkel flicka, som ändå inte var sinnessjuk men handlar in på ett ”flickhem” som nog mer likanar ett dårhus i 50-talets Sverige. Tyckte om att den kändes så verklig, fast den var hemsk. Här trailern.

Nu ska jag försöka sova, efter lite medicin, och hoppas på att få en bättre sömn än förra natten… Måste vara pigg för att läsa och så är det ju Ronjas födelsedag som närmar sej med stormsteg och då borde man liksom vara i toppskick.. ;D Godnatt!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

