Tack och godnatt

Började alltså läsa lite på hissan i kväll och imorgon får jag ta och fortsätta. Försökte också just googla runt på lite universitet i Sverige och så, borde ju hitta några alternativa ställen att söka till så jag inte bara söker till en enda utbildning, men vi får se hur det blir. Förövrigt har jag bara kännt mej sjuk hela dagen, for inte på dans på kvällen nu heller då jag bara hostar och snyter mej hela tiden. Tänkte gå och sova nu och försöka bli frisk, det är så jobbigt att t.o.m. bara läsa då man är allmänt slut.

the best things in the world

Hade sparat den här ”bilden” i datorn nån gång för länge sedan och tyckte den var mysig så tänkte bara lägga upp den för lite positiva tankar typ. :)

Känner redan nu obehag av hur mycket jag kommer vara hemma och läsa en tid framåt. Tycker det känns att man liksom inte borde göra så, fast det är exakt vad jag verkligen borde satsa 100% nu… Kanske jag vänjer mej, haha. Godnatt!

♥: Hedda

2 thoughts on “Tack och godnatt

Tack för kommentaren! ♥

