Pippis pappa betalar

Okej, blev nog nästan inget läsande idag. 10 sidor är saldon. Men imorgon ska jag seriöst börja, funderade ut ett lite ditåt lässchema åt mej med mamma och det får lov att bli nästan en bok samhällslära eller hissa varje dag tre veckor framåt. Eller ja, rättare sagt två halvor så jag får ens lite omväxling. Sedan ska jag ännu hinna med lite matte, engelska och tyska men blir knappast mycket av dem.

I kväll har jag mest chillat och filosoferat med mamma, kollat på Putous och nu håller jag på och klipper och klistrar skolfoton från gymnasietiden i ett album. Snart sova så jag orkar läsa imorgon…

Bjuder nu på ett collage med fyra bilder från penkkis från Instagram. Endast bilden med mej själv, Camppu, Jennie och Linda är min egen, de andra har jag lånat.

Penkkis

 

Oj, det här var så roligt! Kommer mer bilder här så småningom. Känner ändå på mej att jag inte kommer ha något intressant att blogga om här på en tid (eller hoppas inte, det betyder att största delen av tiden går till att läsa), så bilderna får komma senare. Godnatt!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

