Min torsdag

Haloj!

Har försökt fota lite längsmed hela dagen igen. Vaknade, åt frukost och sedan detta, i stora drag:

IMG_4001

Te och HBL

IMG_4006

Läsa på samhällslära, sån inspiration med nya boken haha

IMG_4011

Bestämde mej för en länk

IMG_4015

Nöjd efter 45 minuter

Här emellan har jag läst lite till, varit till butiken och Missionsboden (penkkis ;) ), hjälpt pappa med maten och kanske något annat jag inte kommer på

IMG_4040

På kvällen ännu en promenad med Lisa, invigde ”nya” jackan

Ja, det var det ungefär. Skulle egentligen träffa Ronja idag men vi sköt upp det till lördag då Cassandra också slipper med. Imorgon textkompetens. Känner mej lite osäker då jag inte har övat eller kollat igenom något alls idag, tänkte kanske ännu läsa igenom de retoriska stilmedlen före jag går och sova. Får bara hoppas att den riktiga skrivningen går lika bra som prelin! Nu ska jag ännu duscha och laga håret så jag har ett bra botten för någon festfrisyr jag hamnar stressa fram imorgon kväll, haha. Och packa allt för skrivning, lärarmiddag, utekväll, natt och följande morgon. Har nog någon sorts lista men lite stress här ändå… Hejhej, godnatt!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

