Rallikuskin hälsar

Oj, är så glad! Sista bilskoleskedet avklarat nu, så skönt att inte behöva tänka på den saken mer! Började alltså dagen med att köra till Paimios halkbana. Hade fem timmar bilskola där, först att köra och sedan världens onödigaste teori. T.ex: ”Vad kan man använda bilen till? Svar: ”Att köra till skolan, till jobbet, till hobbyn, till butiken, till en annan stad eller fast ända till Lappland”. Ok. Nåja, avklarat i varje fall, och så sa min lärare i ett skede att ”sähän ajat ku mikäki rallikuski” och ”mahtavaa kattoo sun menoa”. Med tanke på hur dålig jag var då jag började köra blir jag såå glad! (Lite tröst om nån annan också har lite svårigheter i början av sin körkarriär kanske, haha)

Sedan en ett par timmar lång musikalövning i skolan, en sväng via stan och så körde jag hem.

Nu tänker jag att mitt läslov verkligen börjar. Visste ju att hela dagen idag går till bilskolan så har inte riktigt kännats som något lov. För imorgon har jag egentligen inget program, ska läsa i varje fall och så ska jag se om det skulle bli att dra sej ut och springa, eller ens gå lite. Superlänge sedan sist..

Dehär bilderna har inget med något att göra, men började (igen) kolla igenom gamla bilder på datorn och dessa kom emot. Chans-musikalen 2011.

314498_2242806348577_1200638803_32090282_990120281_n 317763_2229580737945_1200638803_32081442_1623419362_n

Tack och godnatt!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

