Musikmåndag

Skrattar lite åt mej själv då jag försöker vara kreativ med rubrikerna, haha. Nejmen idag har jag ju inte haft vanlig skola så hade sångtimme på förmiddagen och tog sedan bussen till Åbo för en tre timmars övning för skolmusikalen. Efter det var jag hemma en stund och så hade jag ännu bandövning. Mycket musik med andra ord. Körde ännu från musikinstitutet till Myyri för någon timme för en liten catch-up och t.o.m. lite läsande på skrivningarna.

Riktigt nöjd med dagen, men kollar i min kalender som jag redan nu tycker börjar fyllas oroväckande mycket, med tanke på att jag borde läsa massormycket på skrivningarna. Nå, det ordnar sej väl, jag gillar att organisera så.. :D

I brist på bilder idag fotade jag ett armband jag köpte på fredagen från Ur&Penn. Har kollat på det redan några gånger och passade på nu på rea (nog för att de alltid har rea men :D)

IMG_3983

Lite roligt att bilden är tagen liknande som vigselringar brukar fotas.. Nu ska jag ta och läsa lite engelskspråkig tidning och sedan sova, godnatt!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

