Månadens bästa

Kände för att ”kopiera” detta av Laura. Lät som sådär bra positivt tänkande att titta tillbaka lite efter varje månad. Bläddrade i kalendern (fortfarande värsta kalendernörden) och försökte välja, men tror jag väljer lite olika många saker olika månader, annars blir det ju jobbigt att rangordna, haha :)

– Resan till Salzburg (känns att det var länge sedan redan, men nej, i januari)
– Den ena veckan jag lyckades med självdisciplin med träning, skärpning här då va..!
– Lisas födelsedagsfirande med middag, glow party i Monkey och hela helheten
– Show Seven
– Stunden då jag hittade klänningen till lärarmiddagen :D
– Det här veckoslutet faktiskt, att jag gjorde som jag kände för hela tiden på något sätt

Hälften blev ju nog samma som Lauras, men det är ju egentligen bara kul för då ser jag också att vi har gjort något tillsammans.

IMG_3981

Idag har har jag då städat, sytt, lärt rytmiska, varit på dans själv och så avslutade jag kvällen med nyaste avsnittet av Putous. Gillar faktiskt programmet jätte mycket, lite konstigt då jag inte brukar vara så mycket för finsk TV, musik eller något men det är sådär småkul. :D

Har på något sätt en massa energi nu samtidigt som jag är väldigt trött, så ska gå och sova och se fram emot en ny vecka jag hoppas blir super! Godnatt!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

