Mysig fredag.. nej onsdag

Känns verkligen som fredag idag, så skönt. Har äntligen varit lite mer energisk och närmare frisk. Tyskahörsa och ordförhör på morgonen, gå runt och försöka hitta inspiration till lärarmiddagsklädsel med Camppu (redan nästa vecka!), tredje skedets körlektion, läsning och chillande i Robert´s Coffee (nya favoritstället) för mej själv och sist men inte minst kaffedejt och lite butikskollande med Mattan.

Lyckad dag kallar jag detta. Enda problemet nu är stressen för vad jag ska hitta på att ha på mej på lärarmiddagen? Klädkod kavaj, blir väl att ”pakkoköpa” någon ny klänning…

Köpte en tröja idag, från H&M:s rea. Undrar när jag blir personen som köper få men dyra, kvalitetskläder, som jag alltid drömmer om att bli och tänker att det nog snart händer, haha. Tröjan finns i alla fall här på bilden, och den andra är på mitt ”kvällsmys”. Fick tidningen till julen och den låg kvar på mitt bord så tänkte bläddra lite och så fixa naglarna.

IMG_3917IMG_3913

Hade alltså sista provet för gymnasiet idag, känns verkligen helt sjukt. Har ledigt ända till tisdagen, då jag har mattepreli. Räknar inte det som ett prov riktigt, har ju skrivningarna också kvar sedan så. Tänkte imorgon försöka känna hur läslovet kommer vara, stiga upp vettig tid, läsa mycket med pauser emellan. På kvällen blir det Show Seven, äntligen!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

