Veckoslut

Hejhej :)

Hade en lyckad fredagskväll med först chill-förfest och god mat hos Lisa, sedan via Heidi och ut till Monkey. Har spenderat ungefär hela kvällen/natten med Laura. Kul det då vi har försökt planera in det redan före hon kom hem från Italien. :) Har några få bilder, mest 100000 egopics från Lisa och så några andra, haha.

IMG_3319

PicMonkey Collage PicMonkey Collage2

Ja, igår mådde jag värre än på väldigt länge.. En kombination av krabbis och att vara halft sjuk, eller halft och halft, superflunssig. Kände av det redan på fredagen och tvivlade på att fara ut alls, men for ändå och nu är jag då fortfarande sjuk. Har i varje fall fått läst lite på hissaprovet idag och ska ännu fortsätta på kvällen då jag ändå inte kan fara på dans.

Ja, och på fredagen blev det ingen länk som jag hade tänkt heller, faktiskt för att jag kände mej dålig då redan (men for ändå ut…). Vi for istället på kaffe med Annica, verkligen länge sedan sist vi gjorde något så mysigt det med. Nu tack och hej, ska ta och läsa eller kanske titta på I våra kungars fotspår som vår lärare rekommenderade för att få lite annat stöd till läsningen..

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

