Bloggtips

Hejsan!

Är medveten om att jag inte har så personliga, eller sådär berättande inlägg just nu. Tycker själv inte jag gör så mycket eller så är det bara inställningen. Ganska mycket skola med övningsskrivningar och sånt i varje fall.. Tänkte länka hit en av mina favoritbloggar som jag hittade via Lauras blogg, tror jag, för ganska länge sedan och har följt sedan dess. Gillar bilderna, stilen, variationen i bloggandet, inställningen och så. :) tuvamalmo.blogg.se är adressen, får av någon anledning inte en länk att fungera nu.

Screanshottade dessutom det här hon skrev här nångång, gillade texten.

IMG_3297

Tuva

Ja, imorgon till skolan till 8.05 och är väl där till ca 17-tiden, härligt. Har nog en superlång håltimme där i mitten så om nån vill rädda mig från känslan av skyldighet att bara läsa hela tiden så är det bara att meddela :D Godnatt!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

