TGIF

Haloj, mitt i allt har tydligen hela veckan (eller ”vardagsveckan”) gått utan att jag har skrivit nånting hit. Nåja, har inte hunnit med så mycket egentligen känns det som men ja, vanlig skola, lite dans, bara hänga hemma och med kompisar och vara kaffetant på showen. Kanske något annat ”viktigt” jag inte kommer ihåg?

Idag var nog faktiskt en riktigt skön dag. Skoldagen bestod av en hissalektion och annars abimässa och hann också på kaffe med Antonia jag inte sett sedan nyår (händer alltid så för oss att det kan gå två veckor mitt i allt?). Sedan möttes vi upp med Ronja och Cassandra för lite shoppande och vandrande på staden. Är tydligen inne i nån shoppingperiod här och fotade faktiskt allt nytt jag köpt i Salzburg, i Skanssi på söndag och idag. Tänkte välja bilder och lägga upp fast imorgon om jag orkar. Riktigt satsat här va? :D Tänkte att det är helt kul att lägga upp då jag ändå aldrig tar outfitbilder.

Här Myyris och mitt ”aktiva läxläsande” igår, på torsdag. Mest satt vi och pratade, drack te och åt scones vi hade bakat.. Nåja, läste kanske några ord i alla fall och hade en mysig slappiseftermiddag och -kväll.

IMG_3775

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

