New in

Undrar varifrån det uttrycket kommer, typ alla möjliga bloggar? Nåja, i varje fall, nuu bilder på allt jag köpt (tror jag) på senaste tiden. :) Som jag sa är jag inte bra på att ta sånahär bilder menmen..

IMG_3793

Halsbandet alltså, från nån skobutik i Skanssi

IMG_3808

Två till, har faktiskt sökt efter något enkelt litet i guld en tid, det från Bikbok och det andra från H&M

IMG_3815

Glitterkavaj, Bikbok

IMG_3822

En till tunn träningsrock, Stadium

IMG_3826

Tänkte prova om jag gillar att använda en sån, haha. H&M.

IMG_3830

Ett par Dr. Denims från Carlings, igen.

IMG_3835Ännu glittrigare tröja från Zara.
IMG_3849

Två impulsköpta CD:n från Anttila. Tänkte att Coldplay alltid är bra och Eminem gillade jag förr (=typ minne) plus att jag kan ha använding av den då jag håller dans.

IMG_3856

Smågrejs: donitsen och fransarna från H&M, örhängena från Bikbok.

IMG_3867

Tre par skor mitt i allt, oj? De svarta från en butik i Salzburg, ”uggsen” från Skopunkten och de vita från DuoSport tror jag.

IMG_3870Samma framifrån, obviously.
IMG_3873

Äntligen vikter som jag tänkt på i tusen år och äntligen köpte.

Är faktiskt jätte nöjd med allt, visst har det gått lite pengar men nästan allt är faktiskt från riktigt bra rean och kostade inte så mycket. Och så är det alltid lika roligt att han lite fräscha och nya grejer. :)

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

