Bra start på veckan

Har haft en sådär både slapp och aktiv måndag idag. Har bokat hotell för abiresan med Martina, äntligen! Får se om vi håller det vi bokat eller byter då det går att avboka gratis och alla inte ännu har bokat och så. Nu har vi i varje fall nånstans att bo, och lite lyxigare också.. Som sagt får vi ändå se var vi hamnar till sist :D

Då jag kom hem försökte jag läsa på hissa men det blev inte till något så tog en tv-stund istället. Sedan var det dags för band, superlänge sedan sist. Faktiskt riktigt roligt, det var bara pojkarna och jag där så vi övade på min solosång och arrangemanget blev mycket bättre än det har varit tidigare. :)

Kom hem och bestämde mej för en ”vanlig” länk men i riktigt lugn och jämn takt så att det bara skulle vara skönt och inte jobbigt. Lyckades faktiskt och hade inte den där jag-dör-nu – känslan en enda gång. Enda problemet var att lårena och hakan frös lite i minus 14 grader, och att ögonfransarna var täckta av frost då jag kom in :D Haha, gick nog riktigt bra ännu men tänker mej att det säkert inte är skönt att springa i så mycket kallare.. Helt sjukt hur mina tankar började snurra under länken också, ni vet sådär att man tänker på allt och ingenting, och så fick jag värsta lyckorusharna. Haha alltså känns så löjligt då jag bara skriver hit rakt från huvudet, hoppas det inte blir allt för långt och jobbigt..

IMG_3274 IMG_3275

Efter länken som det kanske syns :D Efteråt har jag bara slappat vid TV:n framför två Criminal Minds-avsnitt. Så skönt, men borde nog ta tag i det här med skrivningarna i något skede också.. Nu ska jag hur som helst sova, godnatt!

♥: Hedda

P.s. Grattis broder Oskar som fyller 16 idag! ♥

Tack för kommentaren! ♥

