Lördag – söndag

Blev en riktigt bra och skön lördagseftermiddag och -kväll igår. Slappade först med Ronja, roligt att ses efter resorna :) Sedan tog jag bussen till Åbo och mötte upp Janice för middag eller vad man ska kalla det, blev gigantiska burgare på Pikku-Torres… Riktigt gott och rekommenderbart! Övermätta av maten gick vi till Janice för en stund och så åkte jag hem tidigt.

Efter en lång natt steg jag upp, åt frukost med mor och bror (låter så roligt :D) och så bestämde vi oss för att fara till Skanssi. Vi delade på oss och jag gick runt och shoppade för mej själv och mitt i allt fick Visa-kortet mycket användning, haha. Eller mycket och mycket men mycket för mej i varje fall, brukar vara ganska kontrollerad. Är nog supernöjd med allt jag köpte, inget sådär onödigt utan sånt jag har tänkt på länge och reagrejer. Ska försöka fota här nån dag men blir så lätt lat med sånt och så tycker jag det är väldigt sällan bilderna blir fina..

På kvällen hade jag ännu dans. Hade tänkt ta bilen, ångrade mej, skulle gå, märkte att klockan var mycket så jag fick springa istället. Skönt egentligen, tror jag ska göra om det då man blir helt uppvärmd färdigt automatiskt och får lite extra träning utan att det går nån tid egentligen.

Har varit överlat med kameran igen, och t.o.m. med telefonkameran, så tänkte att några gamla dansbilder kanske passar in här åtminstone lite…

IMG_6159 IMG_6169

Bilderna är tagna av Arto Kunnola.

Helt sjukt att tänka att det här antagligen är sista året, eller terminen, vi dansar tillsammans i gruppen. Hur ska jag fortsätta dansa sen liksom om jag flyttar helt någon annanstans och allt? Så konstigt, har ju dansat i Arkipelag sedan jag var 4-5 år..?

Tillräckligt med funderingar nu, puss och godnatt! Imorgon ska det bokas resa….!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

