Det gångna året

Gårdagen var riktigt kul och intressant, satt och snackade, spelade, åt och drack lite. :) Täntke nu lägga ihop en liten bildbombs-resumé över året, lite favoritbilder och bilder på favorithändelser över året.

IMG_0061Elin 18 år (kolla hur brun jag är! :D)
IMG_0168

Timshel-keikka, minns ännu också hur fascinerad jag var över hur bra de var

Myyri skype 13.1Skype-session med Myyri ♥

DSC_0141Gammeldansförfesten, bästa nånsin!

IMG_0300

Och själva gammeldansen ♥

8

Foto från Jennies kamera, favoritbilden

IMG_0629Elevkårshelgen med Martina, vi skrattade så mycket att jag inte vet vad
IMG_0721Vårsol och snö i mars

Arto Kunnola 2Min ”danssolobild”? Foto: Arto Kunnola

IMG_1229

Mera vårsol

IMG_1433Emppu och Camppu 18 år :)
IMG_1592Kattans lågstadiedisco
IMG_1718Cassandra 18 år!

IMG_1768

Vappen-picknick i Vårdis

Arto Kunnola - Sound of dance 3

Dansföreställning med bästaste gruppen ♥

IMG_2062

Dubrovnik, Kroatien med Annica ♥

IMG_2303Glad tjej med stipendie
IMG_2324

Antonia 18 år!

IMG_2394

Kattans grill&chill fest (och min bakgrundsbild ;) )

IMG_2418

De sista skoldagarna ♥

IMG_2690

Det riktiga egna rummet tillbaka

IMG_3050

Konfirmerad bror och glad familj

IMG_3080

Min födispick-nick med Martina ♥

IMG_3120

Lite Pargas födisfirande

IMG_3128

Kusins bröllop

IMG_3164

Sommarjobb på Martha i Nagu

IMG_3167

… och Najaden

IMG_3180

Middag mitt i veckan med Martina

IMG_3191

Kattan OG Party

IMG_3250

Med Mörbit och Nörbit? ;)

IMG_3308

Tjejmiddag

IMG_3495

Berlin!

Sofas bild 2

Sofa 18 år!

IMG_1126

Och sist men inte minst Lucia. Foto: Ronja Laaksonen

Insåg under tiden då jag plockade ihop bilder att det blir en massa, så lägger kanske upp imorgon? eller nångång en skild edition med publicerbara telefonbilder, haha. :) Har haft vissa perioder jag inte har fotat alls med kameran så som ni ser har jag lånat några bilder och så har jag själv mina bara på telefonen.

Man har nog hunnit med massor under ett år, alltid lika härligt att gå igenom lite! Gott nytt år på er!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

