Latmasken

Har en riktigt skön och avslappnande jul bakom mej. Firade julafton hemma med bara familjen, inget destumer extra men det vanliga med bastu, julmat, presenter och så. :) Åkte på juldagen till vår mormor varifrån vi körde hem idag på morgonen. Lite längre väg med bil så jag fick köra mycket fast vi delade upp lite :)))

Tänker faktiskt skippa något mer julbloggandet, har varit extremt lat och inte fotat alls, dessutom tycker jag att alla bloggar exploderar av jul (inte för att det stör mej, men stör knappast någon att jag skippar några dagar heller). Idag har vi varit och köpt stol/fåtölj till mitt rum och kappsäck som jag fick till julklapp med mamma.

Kort och gott så, men här i alla fall en bild från min Instagram (heddahelena).

IMG_3106

Nu, tack och godnatt. Ska orka vara pigg imorgon kväll :D

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

