”Julen är här”

Tänkte skippa bloggandet imorgon (börja data på julafton skulle kännas lite konstigt?) så bloggar nu och sedan efter julen. :) Såhär har mina två senaste jular sett ut, Åre 2011 och Dominikanska Republiken 2012.

IMG_9868

IMG_9864

Inte världens bästa bilder men fick helt känslan av båda åren tillbaks då jag bläddrade genom bilder.. :D

Tror att jag nu ska dra ut på länk, städa lite, fixa ett julklappsrim jag hade glömt bort lite och sedan börja ”fira jul”. Jag tror det blir lite bordsspel med familjen, alltid lika juligt :D Hejdå och God Jul!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

