”Hoppa och skrik, du är i liv”

Värsta perfekta första jullovsdagen, eller ja, är bara nöjd. :) Dagen har redan kännats fast hur lång! Började morgonen med ett par Lucia-uppträdanden (undrar hur många gånger jag skrivit det ordet i bloggen redan, men nu blir det lång paus före de sista :D) och skjutsande av min bror på samma gång. Har också hunnit med att vara till butiken två gånger, bakat lite för pappas födelsedag imorgon, varit på en 45 minuters länk och i duschen. Ska ännu äta något smått, välja kläder, fixa mej och laga varsin drink med mamma (haha) före jag tar bussen till Åbo. Ska träffa Martina, sitta nånstans och snacka och typ förfesta lite och sedan dra till Monkey på Abibileet. Hoppas jag inte har för höga förväntningar bara och det blir roligt!

Kuva: PIKKUJOULUT pe 20.12. @ The Monkey

(Bilden från Facebook-eventet)

Nuu ska jag börja göra nånting så jag inte får bråttom. Hejdå!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

