Lov ♥

Sista skoldagen före jullovet hade jag idag, wihii! Har nog inte alls känslan av att jag har lov nu men det kommer väl snart, förhoppningsvis. :) Hade två lektioner, julkyrka och så träffade jag Antonia. Vi åt sushi som lunch, drack kaffe på Art och tog bussen hem. Ska snart via henne till Myyri och så småningom till PSG:s julfest där vi ska uppträda med Lucian. Värsta pressen med en hel publik med folk man vet :D På kvällen blir det ännu ett uppträdande på ett 90-årskalas.

Här en gammal bild på Antonia :P

IMG_2273

Fick lust att kika in här men ska nu fortsätta julklappspaketering så jag hinner något under min lilla stund hemma. Hejssvejs!

♥: Hedda

2 thoughts on “Lov ♥

Tack för kommentaren! ♥

