Berlin part IV

Okej, nu skulle ju Lucia vara mer aktuellt än Berlin, men känner att hela bloggen exploderas av Lucia, så före jag lägger upp mina favoriter av käre Ronjas bilder ska jag visa ännu lite mer bilder från Berlinresan.IMG_3571Vy från hotellfönstret

IMG_3572

IMG_3576

En kyrka nära vårt hotell vi besökte

IMG_3585

Turist javisst

IMG_3592

Fina Jennie vid ett stort minnesmärke för de döda judarna

IMG_3593

IMG_3595Fredrik och Arthur

IMG_3597

Lite mer Jennie

IMG_3599

IMG_3602

Jennie och pojkarnaIMG_3605

Lite mer vakio turistigtIMG_3606

Så var vi ju tvungna att pröva Currywursten

IMG_3611

IMG_3621

Här ser ni vårt rum och mina rumskompisar

IMG_3631

Kände att jag skulle fota mej själv mitt i allt
IMG_3644

Vår sista måltid i TysklandIMG_3646

IMG_3647Min portion, planerad för en familj eller..?

Det var alla bilder från min kamera jag tänkte lägga upp, får se om det ploppar upp något annat lite senare ännu men :)

Lite annat här på slutet ännu, har riktigt kul med Lucia, men är helt slut annars. Underligt då jag bara är trött hela tiden! Superjobbigt, känner mej lite småsjuk eller så med tanke på energin… Blir väl bättre snart :) Lite glad är jag idag ändå för att jag har muskelvärk i magmusklerna ;) Har varit superlat på senaste tiden med allt tränande, verligen superlat, har ju inte ens hunnit på alla danstimmar p.g.a. lucian. MEN igår fick jag ett samtal om jag kunde vikariera några danslektioner. Körde ordentlig muskelkondition och stretchande, perfekt för då måste jag ju göra själv också, hehe :) Okej, ska sluta flumma och gå och sova. Godnatt!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

