”Hon kommer med ljus i sin krona”

Okej, shit vad taggad jag mitt i allt blev. Min dag har sett likadan ut som de flesta den här veckan; skola och luciaövning. Eller ja, hittade några julklappar på min långa håltimme också så är riktigt nöjd! :) På luciaövningen sjöng vi igenom alla sånger vi har och fixade det sista och så satt vi bara och snackade och taggade för imorgon tillsammans. Oj vad jag väntar! Wihii! :) Ska nu i duschen och sedan sova så snabbt som möjligt, lussandet börjar 8 på morgonen imorgon och det gäller ju att vara pigg.

Några snygga bilder med hårgrejen vi ska ha då vi är ute :D

Picture0255 Picture0256

Hoppas vi ses i kyrkan och/eller på gatan imorgon ;) (Pargas kyrka kl 18 är själva Lucia-andakten)

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

