Fest & mys

Mitt veckoslut eller minilov man kanske kan kalla det. På torsdagen hann jag med gruppkörning och boka flyg för abiresan (!!!) och på kvällen bara slöande hemma. På fredagen sov jag superlänge och slöade hemma ännu lite till för att på kvällen fara till Myyri för att börja hennes födisfirande. Vi var där med lite tjejer först och for senare ut till Åbo där det blev en riktigt lyckad kväll. Fick ännu till skjuts ända till hemdörren och fick somna i egen säng, alltid lika skönt. :D

Lördagen: ännu en till slappisdag. Vaknade sent, såg på Solsidan och annat med familjen och på kvällen blev det planerat julmys hos Annica med några flickor. Riktigt kul med bara snack och chillande! Idag har jag plockat undan och packat upp det sista från Tyskland, försökt få lite ordning i mitt rum. Ska helt just iväg till Björkhagen för att hålla rytmisk lektion och senare på kvällen egen danslektion, som alla söndagar.

IMG_2938 IMG_2940

Sofies 1 Sofies 3

De två första bilderna är mina egna från fredagen. De två andra stal jag från Sofies blogg med lov. :P

Riktigt skönt med en extra dag ledigt, känns faktiskt så mycket längre än bara ett vanligt veckoslut. Super att vara utvilad nu, vi kommer säkert att ha ganska mycket luciaövningar nu då det är mindre än en vecka till själva luciadagen och sedan börjar alla uppträdanden och andra julgrejer. :)

Puss och hej!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

