Hemma!

Vi kom hem sent på måndag kväll från en lyckad resa till Berlin. Ska berätta mer och åtminstone lägga hit bilder senare, men ville bara kika in snabbt nu. På samma gång kan jag säga grattis till Ida som blev Lucia i Pargas i år. Var superbesviken igår, men nu då jag inte är lika trött mer och tänker klarare vet jag nog att det kommer att bli riktigt bra och roligt. :)

Här en gruppbild där alla andra utom jag borde vara med, tog ju själv bilden så.

IMG_3581

Ja, och idag uppträdde Becka, Melina och jag i Malms skola i Pargas på en morgonsamling. Hahah riktigt roligt. (Åh kan pedanten i mej sluta ha tanken att måsta nämna allt här i bloggen!? :D) Imorgon ska jag på gruppkörning och så blir det lite planering av abiresa, hoppas verkligen vi får det framåt på något sätt! Godnatt!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

