Veckoslutet

Fredag kväll spenderades alltså i Oscarin olohuone med de andra danslärarna. Konstig känsla att sitta med där, men helt roligt. :) Igår, på lördagen, var jag på jobb i Café Hallonblad. Första dagen där, blir antagligen mer jobb där först nästa år på läslovet och så. Slappade sedan hemma nån timme framför TV:n och Criminal Minds och körde till Myyri. Vi hade lite glögg- och myskväll med några tjejer. Riktigt skönt veckoslut hittills faktiskt, eller ja, har ju varit en massa ledig sedan onsdagen så det är kanske därför jag är helt slapp och avslappnad.. :D

Nu ska jag om några timmar ta bussen till Åbo för att ännu en gång uppträda med några julsånger med Annica och på kvällen blir det dans. Annars tänkte jag läsa till tisdagens hissaprov så jag inte behöver stressa med det imorgon :)

IMG_0833

Gammal bild :) Hejssvejs!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

