Header

Hahaha som ni säkert ser, om ni inte läser via Bloglovin eller nånting, så har jag fixat en ny header. Har hållit på med att experimentera med bilder, fonter och grejer i några timmar men blev inte nöjd, så det fick bli riktigt simpelt. Hade i varje fall bestämt mej för att inte ha samma bild (hur mycket jag än gillar den) kvar mer. Lite jul- eller i varje fall vinterstämning sitter ju inte heller helt fel. :) Får se hur länge jag håller samma före jag tröttnar eller stör mej på något i den.. Och ja, om ni har kommentarer eller idéer så tar jag ju alltid emot såklart!

HEADER BOTTEN november

Har haft en supersuperslapp dag idag. Har sett allt som allt fyra Criminal Minds avsnitt, varit på luciaövning och uppträtt på Hemmet i Åbo med Annica, inte något annat direkt. Godnatt!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

