Throwback

Har idag bara varit i skolan och efter det på dans och råkade kolla igenom lite telefonbilder. Kom på att jag har några jag vill lägga hit också från min senaste några veckors bloggpaus då jag ändå inte har något vettigare att skriva om. :)

IMG_2659IMG_2661 IMG_2668

De föregående bilderna alltså från halloween, som spenderades på en riktigt lyckad PSG-fest :) Följande är mitt kandidatfoto inför Lucia, hihi, RÖSTA! ♥ (ska laga ordentligt Lucia-inlägg ännu nog :)) )

IMG_2734

Puss och hej!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

