A different night out

Godmorgon!

Igår var nog en helt härlig dag som helhet måste jag säga. Kort skoldag, mys på stan med panini och efterrätt med min (mat)vän Martina. :D Ganska svårt finskaprov faktiskt men får se hur det gick, och sedan hem till Martina. Gick ut på en höstig promenad och fixade oss lite. Efter det skulle jag på ”författarkväll” med Cassandra, skulle lyssna på två författare, det hörde till en moddakurs i skolan. Sedan hämtade jag Martina hemifrån, vi träffade Elin och Oskar och senare lite andra också. Gick till Kuka och var sedan på väg till Börsen till abibileet. Vi köade en stund och träffade på ännu mer folk, men kom efter en stund på att vi inte orkar köa mer och att vi hellre far någon annastans så vi sålde våra biljetter och ended up i Forte.

Dansade lite och satt och snackade, lite awkward att vara helt nykter tyckte jag då det ändå inte fanns så mycket folk där och majoriteten var ganska så fulla, men helt ok :D Ska nog ta bilen nån annan gång ännu, men så att det faktiskt är mycket folk ute så jag ser hur det är!

Hade kameran med hela dagen, utom i baren, men har inte tagit en enda bild med den. Blir riktigt störd på mej själv :( Här då en teinibild med Cassandra från igår och så en egobild efter att jag kom hem på natten.

IMG_2575 IMG_2580

Ja, och det måste jag få säga att jag faktiskt är överraskad över hur bra jag klarade av att snurra i stan med bilen, söka parkering själv och hela faderullan. Wohou! Idag till Helsingfors med familjen, det jag ser mest fram emot är typ att köra, haha :)

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

