11/10/2013

”Never give up on a dream because of the time it will take to accomplish it. The time will pass anyway.”

Helt perfekt citat tycker jag! Okej, inget extra här i början av veckan egentligen. Har haft mina vanliga träningar och timmar. På måndagen gick vi faktiskt i en och en halv timme med Myyri och så sprang jag ännu i en kvart. Hade kört min bror till sina träningar, motionerade själv och körde hem honom. Kände mej som en aktiv mamma, ni vet, som motionerar medan barnet är på träning och man skjutsar :D:D

På onsdagen körde jag till Ronja på besök. Vi talade och inspirerade varandra för fullt, haha. :D Jätte mysigt och kiva, blir lika glad av hennes sällskap varje gång.

Idag… blir det lite firande och festande, men det ska jag blogga lite senare om. Nu blir det en ”inspo-bild” jag hittade och gillar.

Från Lindas blogg

Tänkte gå ut på morgonpromenad nu, ganska så otypiskt för mej, men tänkte att det är skönt att göra nånting annat än att bara slappa hemma före skolan då jag börjar 12.45.. :)

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

